eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet › Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
    From: bejo <b...@s...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
    Date: Thu, 9 Jul 2009 08:01:58 -0700 (PDT)

    On 9 Lip, 11:11, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > witek jak zwykle na pewniaka, ale chyba nie doczytał kiedyś wątku
    > o przychodach z praw autorskich.

    Czyli jednak interpretacja nie jest jednoznaczna? Pamietasz moze tytul
    watku?

    PS. Jesli moj US sie uprze ze nie moge swoich dochodow traktowac jako
    dochodow z tytulu praw autorskich to czy odwolanie pisze do tego
    samego US, czy juz np. do MF? Bo jakos nie widze sensu sie odwolywac
    do tych samych ludzi, ktorzy teraz nie chca zaakceptowac mojego PIT-
    a... (nawiasem mowiac na infolini w MF powiedziano mi ze takie dochody
    sie spokojnie kwalifikuja pod prawa autorskie - czeski film...)

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo