  • Data: 2002-08-22 14:41:34
    Temat: Re: Praca na umowe o dzielo i wynkajace z tego kwestie
    Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Aug 2002 13:40:29 +0200, s...@i...pl (Sebastian D-D) wrote:

    >Jak to, zdrowotne przeciez oplacasz !!!!!!!!!!!!!

    nie, wczoraj przy piwie z kumplem to omawialem, on dzis zapytal
    swojej ksiegowej w pracy i dostal odpowiedz, ze od uod nie odprowadza
    sie skladek uz. co zreszta nie jest nielogiczne, bo przeciez moge np.
    podpisac jedna taka umowe w roku, i co, z tej np. 50 zlotowej
    skladki juz mi wystarczy na caly rok ? :)
    ...z drugiej strony nie powinienem sie powolywac na logike
    w kwestiach zwiazanych z fiskusem ;)

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==