  • Data: 2006-03-10 11:31:49
    Temat: Re: Pozyczka pieniezna.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Mar 2006, Liwiusz wrote:

    > Przypomnij mi, Gotfrydzie, co takiego jest w klauzuli "bez kosztów", że
    > łączysz ją z możliwością oszukania, czy przechytrzenia wystawcy?

    Nie łączę, bo wystawcy nie dotyczy.
    Zacytuję:

    Po prostu - jak ktoś wie że ktoś inny wtopił przez niedopatrzenie
    formalności to przyjmie za założenie iż "weksel trudny jest i lepiej
    nie ryzykować pakowania się w takie wynalazki".
    Mimo że go to nie dotyczy!

    > klauzula ta jest wobec wystawce obojętna... A w przypadku niewykupienia weksla
    > może nawet oszczędzić jego kieszeń (nie poniesie kosztów notariusza).

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)