  • Data: 2005-01-18 08:29:38
    Temat: Re: Pożyczka od rodziców?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 07:40:31 +0000 (UTC), Slayer napisał(a):

    > spadków i darowizn stoi że ...przeznaczy na wkład budowlany lub mieszkaniowy
    > do spółdzielni, budowę lokalu w małym domu mieszkalnym, budowę domu
    > jednorodzinnego albo nabycie lokalu mieszkalnego stanowiącego odrębną
    > nieruchomość... hmmm, czy jeżeli obadarowaną stroną jest małżeństwo, tzn że
    > małżonkowie kupując mieszkanie itd, nabywaja każdy z nich udział wynoszący
    > 1/2 części... pytanie czy to sie "łapie" pod tą dodatkową ulgę ??

    Ale czego dotyczą Twoje wątpliwości - tego że udział 1/2 to za mało? Myślę
    że chodzi raczej o to na co pieniądze zostaną przeznaczone... Przecież
    wiadomo że w żadnym wypadku kwota 19xxx zł nie wystarczy na zakup
    mieszkania, o budowie domu nie wspominając...

    Generalnie to sam próbuję się dowiedzieć jakie obowiązki wynikają z
    otrzymania takiej darowizny - dziś mam dzwonić do US...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004