    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Poszerzenie działalności
    Date: Tue, 29 Jul 2003 17:29:57 +0200

    On Tue, 29 Jul 2003, Michael wrote:

    >+ > "wszystkie rodzaje działalności nie wymagające koncesji
    >+ > lub zezwolenia" ? ;)
    >+
    >+ Serio? Można w ten sposób?

    Serio. Oczywiście nie zwalnia to od obowiązku podawania
    działalności podstawowej i do 2 pomocniczych - tych z których
    "uzyskano najwiekszy przychód w poprzednim okresie" (to dla
    GUS !).
    Sam mam wpis z listą i dopiskiem jak wyżej :) (jeszcze:
    "w kraju i poza granicami" :))
    Nie rozwiązuje to również problemów np. przy zgłoszeniach
    (kiedy *nie* trzeba zezwoleń, ale *trzeba* się zarejestrować)
    - o ile wiem do prowadzenia "udostępniania Internetu" trzeba
    mieć taki wpis explicite, bo inaczej urząd rejestracyjny
    zgłasza protesty...

    pozdrowienia, Gotfryd