    From: "Olo" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pośrednictwo, sprzedaż nieruchomości
    Date: Tue, 29 Oct 2002 08:21:54 GMT

    > Proponuję na początek to:
    > DU 46/2000 poz 543
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0543.htm
    >
    > Szczególnie art 179 i dalsze

    Dziękuje bardzo za odpowiedź. Od razu nasuwa mi się pytanie: czy z Art.
    179.2. wynika że pośrednictwem nieruchomościami mogą zajmować się osoby
    fizycze posiadające licencję zawodową, jak również osoby fizyczne nie
    posiadające licencji zawodowej. Czy Ci ostatni to tylko Ci którzy ukończyli
    studia wyższe w tym kierunku, czy też każda osoba fizyczna nie posiadająca
    licencji może prowadzić działalność pośrednictwa nieruchomości. Jaka jest
    różnica.
    Jeszcze jedno pytanie: załóżmy że, nie chcę pośredniczyć w obrocie
    nieruchomościami lecz kupować je na własny rachunek celem późniejszej
    sprzedaży. Jakie przepisy regulują taką działalność?

    Pozdrawiam
    Olo