  • Data: 2005-10-16 20:05:05
    Temat: Re: Poprawność potwierdzenia przelewu
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p083" ...
    > Ale księgujemy zgodnie z datą wydruku ? (na wydruku jest godzina i dzien
    > wydruku zgodny z faktycznym kiedy drukujemy)

    Nie wiem, czy wszyscy wiedzą jak wygląda potwierdzenie wykonania przelewu na
    przykład w mBanku: występują na nim trzy daty: data operacji, księgowania
    banku oraz data wystawienia dokumentu (czyli tego potwierdzenia -
    duplikatu), która jest inna, niż faktyczny wydruk.

    > Czyli datą zdarzenie gospodarczego jest data wydruku ?

    Data wydruku w tym przypadku nie musi wcale wystąpić - zależy to od ustawień
    systemowych na przykład przeglądarki czy opcji drukarki (chodzi mi o datę,
    która pojawia się przy drukowaniu stron WWW bezpośrednio z Internetu - link
    do strony plus bieżąca data).

    pozdrawiam
    T.N.