  • Data: 2006-11-09 21:35:05
    Temat: Re: Pomylony numer faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Nov 2006, gfido wrote:

> [...]
    [...]
    > Sprawa wyląda tak:
    >
    > Otrzymałem przelew 1.56PLN od google 24.10, nie patrząc kto zrobił
    > przelew potraktowałem to jako odsedki, innych wpłat w tej wysokości
    > się nie spodziewałem, (czemu myślałem że odsetki pojawiają sie 24
    > nie mam pojęcia, ale nie to jest istotą sprawy)
    > 27.10 wystawiłem fakturę na usługę do innej firmy nazwijmy ją
    > Firam B. 30.10 zorientowałem się że te pieniądze to od google

    Odpowiedz na pytanie: ZA CO.
    Przecież nie opodatkowuje się wpływów na konto jako takich.
    Z tego:

    > internecie :) ), ale fakturę trzeba wystawić z datą przelewu czyli
    > 24.10

    ...dedukuję iż traktujesz ową wpłatę googla jako "zaliczkę".
    Zaliczkę na co?

    Przyznam, że ja bym ją traktował jako "depozyt" albo "wpłatę
    nienależną". Rozumiem że to sprawy "wyprostowania" nie ułatwia :(
    ale IMO f-ra nie będzie prawidłowa tak czy siak.

    pzdr, Gotfryd