    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pojazd do firmiy ...raz jeszcze
    Date: Tue, 4 Sep 2007 17:43:43 +0200

    Dnia Mon, 3 Sep 2007 12:43:59 +0200, RobertG napisał(a):

    > Moje watpliwosci
    > podsyca rejestracja samochodu ktora jest wykonana na osobe prywatna. Jak to
    > interpretuje US?

    To ja jeszcze do moich przedmówców tylko dopowiem dwa słowa odnośnie tej
    rejestracji.
    Jakkolwiek nie brzmi Twoja "firma", samochód zarejestrujesz zawsze na Jana
    Kowalskiego, dopóki to on jest właścicielem pojazdu. Bo Ty prowadzisz
    działalność jako osoba fizyczna.
    Więcej, jeśli zakupisz go jako wspólnik spółki cywilnej, nie spółka będzie
    widniała w dowodzie rejestracyjnym, ale wspólnik, bądź wspólnicy ale
    imiennie jako Jan Kowalski i Stanisław Nowak np. nie jako SC itd.
    Podmiotem gospodarczym jesteś imiennie Ty, Ty więc widniejesz w
    dokumentacji jako właściciel pojazdu.

    I tyle :)

    --
    Pozdrawiam,