  • Data: 2004-08-10 07:07:43
    Temat: Re: Podpis na fakturze, czy musi być
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem pod czyim to adresem: ja księgowym NIE JESTEM :)

    pozazdrościć wiedzy w związku z tym, ale przede wszystkim.... elokwencji :)

    > Zeznaję że nie jest dla mnie zrozumiałe pytanie - z ilości
    > pytajników rozumiem że miało być retoryczne.

    trochę ironizujemy? ale zrozumieliśmy się dobrze :)

    > Możesz po polsku wyłożyć o co pytasz ? :)
    Mimo wszystko mam wrażenie, że nie muszę tłumaczyć

    a jeśli NIE - to dlaczego jest władny podejmować
    > działania NIE DOTYCZĄCE PODATKU w zakresie rachunkowości ?

    wszystko co dotyczy rachunkowości bezpośrednio lub pośrednio dotyczy również
    podatków

    > Co do tego jak ja księguję widać w stopce ;)

    Wiem że nie księgujesz, w kazdym razie nie w pełnej księgowości.

    I mam propozycję - zakończmy temat, ponieważ zaczyna to być bardziej gra sów
    niż wymiana
    faktycznych opinii

    Serdecznie pozdrawiam
    Monika