  • Data: 2004-09-06 13:26:22
    Temat: Re: Podpis na fakturze
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    news wrote:

    > Ależ wynika - 6 dyrektywa UE *wprost zabrania* żądania podpisu
    > faktury ! IMHO to jest właśnie "odrębny przepis"...

    > A nieprawda :)
    > Owszem, Kodeks Drogowy (PoRD) nie nakłada, ustawa o PCC nie nakłada,
    > ustawa o VAT nie nakłada, Kodeks Pracy nie nakłada... ale VI Dyrektywa
    > *zabrania* !
    > A ty się uparłeś sprawdzić TYLKO w ustawie o VAT :)

    ten tekst z plusikeim to nie moj tylko poprzednika. JA wlasnie
    czytalem w GP ze ustawa o VAT nie wymaga podpisu ale ustawa o dokumentach
    czy podobna (na podstawie ktorej np. ksieguje sie do KPiR) wymaga wiec
    moze byc jajko jesli nie ma podpisu. Co nie znaczy ze sie upominam o
    niego na stacji bensynowej. Jak oni nie potrzebuja to ja tez przezyje
    (moze).

    A dyrektywy Unii to daleka droga do sprawiedliwosci. To jeszcze nie
    polskie prawo, najwyzej ewentualna mozliwosc pojscia do Brukseli.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl