  • Data: 2005-04-01 21:14:17
    Temat: Re: Podpis na duplikacie faktury z 02.2004
    Od: oldMan <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak napisał(a):
    > oldMan <h...@h...com.pl> wrote:
    >

    > OK, ale czym to zdanie jest poparte? Ja na wszelki wypadek podpisałem
    > fakturę - ale sugerujesz, żeby żądać od nabywcy potwierdzenia odbioru
    > duplikatu?!? Jaki obowiązujący przepis mnie do tego zmusza?
    >
    > P.
    Niczym nie jest poparte. Taką mam zasadę że mimo że nie muszę mieć
    podpisu odbiorcy faktury to i tak podsuwam ją do podpisu. Sam również
    podpisuję fakturę którą odbieram. Nie chcę aby ktoś(firma) wystawiała
    faktury dla mnie bez upoważnienia.
    Według mnie może to prowadzić do nadużyć np: wystawi więcej faktur niż
    rzeczywiście dokonałem zakupów(tzw. pranie brudnej kasy). Może jakaś
    kontrola w przyszłości sprawdzić obroty wzajemne kontrahentów i jak się
    wtedy z tego wytłumaczysz? Masz zaksięgowane mniej niż u kontrahenta :-)))