  • Data: 2004-05-15 13:48:45
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2004, Radosław Popławski wrote:

    >+ Sat, 15 May 2004 08:20:38 +0200, w <c84cse$mof$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    >+ B." <b...@h...pl> napisał(-a):
    >+
    >+ > Radosław Popławski wrote:
    >+ > >
    >+ > > LOL, przecież to od dawna jest wiadome :))).
    >+ > >
    >+ > > PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.
    >+ >
    >+ > A dalej tam robią to w PDF-ach?
    >+ > "Tak prosto" robi się to Adobe Acrobatem.
    >+ > Ściągnij sobie 30-dniowe demo jeżeli chcesz coś "poprawić".
> [...]

    Musiałem zostawić całość cytatów bo się pogubiłem: "tak prosto"
    to dla mnie "tak prosto". Wydaje mi się że zbiory poprawia się
    prosto edytorami - czyli PDFy Acrobatem albo jakimś innym wynalazkiem
    który dokładnie do tego słuzy.
    Konieczność "recznego" dociągania poszczegolnych elementów strony
    www "bo save as nie działa" jest rzeczą trudniejszą. Ale ty piszesz
    jakbyś uważał na odwrót !
    Co jest nie tak ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd