  • Data: 2004-05-14 12:14:58
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > aha, a możesz napisać, w jaki sposób "zapisujesz zrodlo tego
    > potwierdzenia" bo mnie (i paru innym osobom) nie udało się tego dokonać?

    A probowaliscie prawym i pokaz zrodlo? Otworzy sie w notepadzie to potem
    save ass. Potem sa jeszcze potrzebne 4, moze 5 gifow, to albo je recznie
    dociagasz albo se mozesz print screeny porobic. W ostatecznosci mozesz
    narysowac recznie. Potem w zrodle zmienias zkwote i odbiorce
    i szerzysz bandytyzm.*

    PawelZ

    * Opis ten ma charakter WYLACZNIE dydaktyczny
    i nie biore ZADNEJ odpowiedzialnosci za jego wykorzystanie.