  • Data: 2004-05-12 19:32:35
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    12 May 2004 19:25:08 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "Katiikak" <n...@o...pl> napisał(-a):

    > Dzieki.Zatem jezeli "wspomagam " kolege w jego firmie i wystawiam nabywcy
    > fakture to spokojnie moge sie na niej podpisac,jezeli zostalem do tego
    > upowazniona z jego strony. Nie bedziemy na razie robic umowy o prace.Czy to w
    > przyszlosci nie bedzie mialo zlego oddzwieku w przypadku kontroli skarbowej w
    > jego firmie,albo w stosunku do mojej osoby?

    Jeżeli będzie to pare procent całości faktur, to nie powinno. Ale jeżeli to
    będzie miało charakter stały, to US może zechcieć udowodnić że jest to stosunek
    pracy lub świadczenie usług itp.
    Myślałem, że chodzi raczej o odbierania.
    Niech wpisze ciebie jako pełnomocnika do dokumentów firmy.

    > Czy reguluje to jakis przepis

    Chyba żartujesz, nie byłoby pola do popisu dla US ;)