    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatki od darowizn
    Date: Wed, 16 Feb 2005 07:19:16 -0600

    Jarek aka Dzarko wrote:
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie nad kupnem mieszkania, ktore ma byc finansowane z
    > polaczonych srodkow pienieznych mojej rodziny i rodziny mojej
    > dziewczyny. Zastanawiamy sie, jak zrobic to, aby nie zaplacic podatku od
    > darowizny. Zdazylem sie zorientowac, ze darowizna mieszkania do 110m2,
    > na rzecz dziecka, jest zwolniona od podatku. Natomiast nie moge znalezc
    > nic na temat zwolnienia z podatku darowizny pienieznej. Cos obilo mi sie
    > o uczy, ze jest jakas kwota, do ktorej taka darowizna na rzecz dziecka
> [...]

    Poszukaj moich postów w ostatnim miesiącu na temat jak to US się pytał
    nabywców skąd mieli pieniądze na mieszkanie.
    Wyraźnie napisałem tam jak można przepchnąć darowizny do 70 tyś zł bez
    podatków.
    Od reszty niestety zapłacicie podatek. Ale to już nie będzie tak
    kosmiczna kwota. 3% powyżej tych 70 tyś

    Jak masz "dwie lewe ręce" i nie znajdziesz to napisz jeszcze raz to ci
    zrobię zestawienie.
    Tylko na grupę, nie na priva, bo tam listy lecą do kosza.