    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatki i Google Adsense
    Date: Tue, 24 Jul 2007 11:47:17 +0200

    Dnia 24-07-2007 o 10:35:43 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Podsumowując - protestuję, żeby ktoś nie wyciągnął wniosku, że
    > f-ra dotycząca sprzedaży usługi musi zawierać datę (określającą
    > dzień), bo to nieprawda - może obejmować okres z dokładnością
    > do miesiąca (jak będą dwa miesiące to IMVHO trzeba je wymienić).

    Zgadzam się, sam wystawiam faktury na których mam okres sprzedaży w
    postaci miesiąca,
    natomiast intepretując komenowany artykuł doszedłem do wniosku, że oni o
    tym nie wiedzieli
    i strzelili byka, mimo że paradoksalnie zgodnego z przepisami. Możliwe że
    się pomyliłem,
    natomiast pożytecznym było wspomnieć o potencjalnej pułapce - kolejne info
    poszło do archiwum grupy :)

    > [...]
    >
    > Poczekamy na podstawę prawną w "polskim prawie podatkowym" to się
    > dowiemy! (też jestem ciekaw, zapis z nowelizacji PDoOF znam).

    Tzn strzeliłem babola i mam podać podstawę czy jak, bo nie zrozumiałem :) ?

    > Ech... mnie też zawsze dziwi upodobanie do wystawiania DW, dajmy na to
    > do ujmowania rat amortyzacyjnych.

    DW jak DW, ale oni te różnice kursowe wystawilui na blankiecie tego
    konkretnego DW
    kosztowego, na wymienione w postaci wyliczenia gatunki kosztów(za cyklu
    zakup runa leśnego itd itp).
    Bo DW można tez potraktować bardziej ogólnie, jako cokolwiek wystawionego
    wewnętrzenie.