  • Data: 2005-08-03 09:14:05
    Temat: Re: Podatek za grunt - kto powinien naliczyć? (długie)
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzę że źle sądzisz.
    > Umowa polegająca na tym iż ktoś "na gębę" ustala z sąsiadem iż tenże
    > sąsiad będzie mógł siać i orać to JEST umowa.
    Oczywiście, miałam na myśli umowę w formie pisemnej, dającej się udowodnić.

    > Teksty powyżej to są swobodne dywagacje wynikające z twojego
    > opisu sytuacji. Ale po PORADĘ w kwestiach:
    > ...podatkowych to trzeba iść do doradcy podatkowego.
    Dziękuję za poradę. Może jednak ktoś z grupy "prawo.podatki" będzie miał
    jakies doświadczenia z wyznaczaniem podatku przez UG. Bogatsza w
    doświadczenia innych osób udam się po poradę do doradcy podatkowego i
    wszystkich świętych, jeśli to będzie konieczne ;-)

    Jeśli chodzi o sprawę współwłasności, zamierzam wystąpić o jej zniesienie -
    w drodze sądowej.
    Ale zacznę od podatków :-)

    Pozdrawiam
    ae