  • Data: 2009-02-02 09:03:38
    Temat: Re: Podatek za e-handel
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Feb 2009, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2009-02-01, MS <g...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale wiesz, że na PIT można wykazać _stratę_?

    Problem w tym, że pisze o sprzedaży lodówki 'posiadanej osobiście', czyli
    takiej którą kupił *nie w celu sprzedaży* (bo jak z góry planował
    zarobkową sprzedaż, to pytaniem jest raczej czy prowadził niezarejestrowaną
    DG :))

    A przy sprzedaży osobistej mamy art.9.3a.1:
    " Przepis ust. 3 nie ma zastosowania do strat:
    1) z odpłatnego zbycia rzeczy i praw majštkowych, o których mowa
    w art. 10 ust. 1 pkt 8"

    Takiej straty się nie wykazuje :)
    Dawno temu pytałem o ten przypadek (i nikt nie odpowiedział), a przy
    kolejnym czytaniu ustawy znalazłem że nie ma zmiłuj - jest jasna
    regulacja i do widzenia.

    pzdr, Gotfryd