  • Data: 2005-04-01 14:12:42
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy nieruchomosci.
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za tak dokladna odpowiedz. Kalkulator odsetkowy juz znalazlem.
    > Jednak dalej mam watpliwosc, czy odsetki licze od:
    > a) nastepnego dnia po sprzedazy (tj 7 czerwca 2001),
    > b) 15 dnia po sprzedazy, (tj 21 czerwca 2001)
    > c) 2 lata po sprzedazy (tj 7 czerwca 2003)
    > Czy moglbys mi to wyjasnic?
    >
    > Pzdr
    > Piotr
    Mówiąc wprost - termin płatności podatku - upływa w 14 dniu po dokonaniu
    sprzedaży. 14 dni liczymy od dnia następnego tj. od 7 czerwca i upływa w dniu
    20 czerwca . Od dnia 21 czerwca masz zaległość w kwocie 12.000,00 do dnia
    zapłaty włącznie.Niektóre kalkulatoty odsetkowe wymagają podania terminu
    płatności , niektóre daty powstania obowiązku podatkowego - zwróć na to uwagę.

    Pzdr-Kriss