  • Data: 2007-08-05 16:08:31
    Temat: Re: Podatek od spadków
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "DaNsOuNd" <d...@a...pl> wrote in message
    news:f94sck$cf4$1@mx1.internetia.pl...

    > Wiedziałem że miało to być zrobione następująco: w przypadku śmierci
    > jednego z współmałżonków drugi miał po nim dziedziczyć. Ja zaś miałem
    > dziedziczyć całość po śmierci drugiego współmałżonka. Nie wiem czy takie
    > rozwiązanie jest prawnie możliwe ale taką wersję przekazali mi rodzice,
    > dlatego też po śmierci mamy nie drążyłem tego tematu.

    no to skopaliscie testamenty.
    Bylo przygotowac dwie wersje. jedna, ze calosc na wspolmalzonka, a druga
    wersja ze calosc na ciebie.
    Jak juz bylo wiadomo kto pierwszy zejdzie to jeden z nich sie niszczy i
    zostaje ten na wspolmalzonka.
    W tym momencie druga osoba zostawia tylko ten w ktorym wszystko jest na
    ciebie.