  • Data: 2007-08-05 16:01:35
    Temat: Re: Podatek od spadków
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > No bo nie da się inaczej. Nie ma czegoś takiego jak testament na dwie
    > osoby.
    > Gdybys znalazł tylko jeden tastament podpisany przez obojga to moglbys
    > go sobie w kibelku zuzyc, taką miałby wartość.

    Wiedziałem że miało to być zrobione następująco: w przypadku śmierci
    jednego z współmałżonków drugi miał po nim dziedziczyć. Ja zaś miałem
    dziedziczyć całość po śmierci drugiego współmałżonka. Nie wiem czy takie
    rozwiązanie jest prawnie możliwe ale taką wersję przekazali mi rodzice,
    dlatego też po śmierci mamy nie drążyłem tego tematu.

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski