  • Data: 2003-09-12 11:07:09
    Temat: Re: Podatek od posiadania psa
    Od: "vader" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest jakis sposob wymigania sie od tego
    : ????

    Najlepiej napisać w książeczce psa, że jest własnością kogoś
    mieszkającego na wsi, a ty mów ze go tylko pilnujesz bo właściciel boi
    się że wiejsckie psy go zdeprawują :). Nie wiem czy wszędzie ale w
    naszym powiecie płaci się na wsi podatek dopiero od drugiego psa.
    Pierwszy jest "za darmo".

    p.s. moja teściowa ma 6 psów mieszka na wsi, więc pozostałe 5
    "przepisała na innych"
    pozdr vader