  • 1. Data: 2003-09-11 16:55:43
    Temat: Podatek od posiadania psa
    Od: "Miedzik" <m...@g...pl>

    Ostatnio dowiedzialem sie ze mam zaplacic podatek za psa - 40 zl. (ciekawe
    skad urzedasy wiedzialy ze mam psa ? Sasiedzi sasiedzi sasiedzi !! Tak
    bardzo bardzo......) Moj pies (rasa - Chihuahua) jest mniejszy od normalnej
    wielkosci kota. Wlasciwie to jest wzrostu krolika domowego. I wkurza mnie ze
    mam placic za niego podatek !!! Czy jest jakis sposob wymigania sie od tego
    ????

  • 2. Data: 2003-09-11 20:19:41
    Temat: Re: Podatek od posiadania psa
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Miedzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > mam placic za niego podatek !!! Czy jest jakis sposob wymigania sie od

    wyslij matke lub tatusia emeryta niech zglosza ze pies jest ich wlasnoscia,
    wiekszosc gmin zwalnia emerytow z ww podatku:)
    pozdro:))

  • 3. Data: 2003-09-11 20:36:16
    Od: "Miedzik" <m...@g...pl>

    >wyslij matke lub tatusia emeryta niech zglosza ze pies jest ich wlasnoscia,
    >wiekszosc gmin zwalnia emerytow z ww podatku:)
    >pozdro:))

    To ciekawe :)) Ale moim rodzicom jeszcze zostalo troche do wieku
    emerytalnego :((
    Tak czy siak, dzieki za odpowiedz.

  • 4. Data: 2003-09-12 06:34:44
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    na psie bedziesz oszczedzac :(

  • 5. Data: 2003-09-12 08:53:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > To ciekawe :)) Ale moim rodzicom jeszcze zostalo troche do wieku
    > emerytalnego :((

    No a dziadkowie ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-09-12 11:07:09
    Od: "vader" <t...@p...onet.pl>

    Czy jest jakis sposob wymigania sie od tego
    : ????

    Najlepiej napisać w książeczce psa, że jest własnością kogoś
    mieszkającego na wsi, a ty mów ze go tylko pilnujesz bo właściciel boi
    się że wiejsckie psy go zdeprawują :). Nie wiem czy wszędzie ale w
    naszym powiecie płaci się na wsi podatek dopiero od drugiego psa.
    Pierwszy jest "za darmo".

    p.s. moja teściowa ma 6 psów mieszka na wsi, więc pozostałe 5
    "przepisała na innych"
    pozdr vader

  • 7. Data: 2003-09-12 12:19:27
    Od: "Miedzik" <m...@g...pl>

    Jędrek napisał(a) w wiadomości: ...
    >na psie bedziesz oszczedzac :(

    Nie !! Poprostu zamiast placic 40 dychy tym darmozjadom w urzedzie, wole
    kupic mojej psinie nowe lozko, poduszke, lub wiecej jej ulubionego jedzenia
    :))) ( A zarlok z niej niesamowity ;) )
    Miedzik

  • 8. Data: 2003-09-12 12:22:20
    Od: "Miedzik" <m...@g...pl>

    >Najlepiej napisać w ksi?żeczce psa, że jest własno?ci? kogo?
    >mieszkaj?cego na wsi, a ty mów ze go tylko pilnujesz bo wła?ciciel boi
    >się że wiejsckie psy go zdeprawuj? :). Nie wiem czy wszędzie ale w
    >naszym powiecie płaci się na wsi podatek dopiero od drugiego psa.
    >Pierwszy jest "za darmo".

    Tak chyba zrobie :)) Mam Babcie na wsi :))) Dzieki. Pozdrawiam.