eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od pieniedzy zarobionych w UK. Czy mozna sie obronic? › Re: Podatek od pieniedzy zarobionych w UK. Czy mozna sie obronic?
  • Data: 2007-04-09 23:15:42
    Temat: Re: Podatek od pieniedzy zarobionych w UK. Czy mozna sie obronic?
    Od: "Wookee" <w...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zwracałeś państwu polskiemu koszty Twojego wykształcenia?
    > Nie będziesz oczekiwał od niego darmowego leczenia i emerytury?

    Sam placilem za swoje wyksztalcenie juz od szkoly sredniej i niczego nie
    oczekuje od swojej ojczyzny. Byc moze kiedys zmieni sie sytuacja w Polsce i
    moje myslenie na ten temat. Na ta chwile nie wracam i sie tym nie przejmuje.
    Nie jestem az takim patriota jak Ty pewnie, no ale moze chce w zyciu
    osiagnac inne - dla mnie i mojej rodziny, wazniejsze cele.

    > Jak tak sie stanie to będziesz mógł tak te przepisy nazywać.

    A przepisy moge sobie nazywac jak mi sie podoba i nic na to nie poradzisz...

    --
    Best Regards
    Lukasz Bartczak

    Contact: