  • Data: 2002-10-15 09:04:48
    Temat: Re: Podatek od kasy zebranej na weselu
    Od: "milano" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak na mój gust, możesz sobie darować takie zeznanie. Wydaję mi się, że US
    > ma wystarczająco roboty by 'olać' Twoje prezenty, no chyba, że kupisz
    sobie
    > Ferrari Spidera ;)

    inna zecz ze ktos kiedys mial taki przypadek bo chyba wlasnie sasiada
    strzypalo w oczy jak mlodzi kupili sobie pare rzeczy zaraz po slubie, a
    mieli pieniadze z pracy za granica(na czarno)
    i z wielkiego wesela od bogatej rodziny.
    boje trwaly pol roku najgorzej bylo z udokumentowaniem dochodu z zagranicy,
    bo dosc duzy.
    Konec koncow zlozyli oswiadczenia ze trudnili sie nieządem za granica.
    zaplacili drobna kwote kary za niezgloszenie faktu przed zaistnieniem
    dochodu :))

    > Wszystkiego naj.... na nowej drodze życia

    dolączam sie do zyczen :)