  • Data: 2009-04-03 07:57:56
    Temat: Re: Podatek od dywidendy sp. z o.o.
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gr4cf1$as3$1@news.onet.pl...

    > Obawiam się, że w punkcie, który przytaczasz nie chodzi o dywidendy dla
    > wspólników sp. z o.o. :)
    > Tylko o dywidendy wypłacane akcjonariuszom s.a.

    sugerujesz, że spółka z o.o. nie jest osoba prawną?
    a może że dywidenda, którą otrzymuje wspólnik takiej spółki nie jest
    przychodem z tytułu udziału w zyskach osoby prawnej? a może że wspólnik
    spółki z o.o. nie jest jej udziałowcem?
    ;)))

    Być może należy to
    > traktować podobnie, aczkolwiek we wszystkich zapisach dotyczących dywidend
    > rocznych wypłacanych dla współwłaścicieli sp. z o.o. powoływano się na
    > wskazany przeze mnie artykuł.

    kto się powoływał?

    > W każdym razie z czystej ciekawości zgłosiłem pytanko do naszego biura
    > rachunkowego i jak dostanę odpowiedź, to dam znać :)

    a wystarczy przeczytać:
    art.17 ust.1 pkt 4
    art. 30a ust.1 pkt 4
    art.41 ust.4