    From: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od darowizny działki
    Date: Sun, 25 Oct 2009 10:51:51 +0100

    > Zauważ - to jest ZUPEŁNIE inna sprawa, która sprowadza się do pytania
    > "czy ma być podatek", nie ma NIC do jasności lub niejasności przepisów:
    > Ty po prostu chcesz się uchylić od podatku, który Wysoki Sejm postanowił
    > nałożyć; doskonale rozumiem, ale to że chcesz postąpić WBREW PRAWU,
    > a to że po drodze to prawo jest niezrozumiałe, to dwie osobne sprawy :)

    A gdzie ja napisałem że chcę postąpić wbrew prawu?
    Zadałem pytanie konkretne i dostałem sprzeczne informacje.
    Nie jestem prawnikiem i domniemywanie z góry, że chcę łamać prawo jest
    nieporozumieniem.
    A co do dyskusji o tym, że ludzie kombinują i dlatego musi być tak
    rozbudowane prawo to moje zdanie jest takie, że nie jest to przyczyną tylko
    skutkiem.
    Sytuacja materialna większości społeczeństwa jest- delikatnie mówiąc ciężka,
    a Państwo chce tych ludzi jeszcze skubać do gołej skóry.
    Ale to chyba byłby temat na inną dyskusję
    Dzięki za informacje