  • Data: 2006-04-20 09:20:17
    Temat: Re: Podatek liniowy - czy można zmienić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Apr 2006, jureq wrote:

> [...]
    [...]
    > Ja prostej metody odwołania nie widzę w ustawie. Chyba, że pracujesz
    > lub wcześniej pracowałeś na etacie i dogadasz się z pracodawcą (patrz
    > niżej)

    ...czyli wystarczy zatrudnić się na 2 dni u osoby dla której coś się
    robi w ramach DG :)
    IMVHO warto profilaktycznie dodać, że "wylot" z liniowego nie przywraca
    praw które uzależnione są od niekorzystania z tego rozliczania: mimo
    konieczności wrócenia do "skali", 19% liniowy został "wybrany" zaś
    "wybranie" (a nie "rozliczanie") pozbawia prawa do rozliczania
    z małżonkiem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)