  • Data: 2004-09-29 20:26:14
    Temat: Re: Podatek liniowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Sep 2004, Profil1 wrote:

    >+ "DiP" <d...@p...onet.pl> wrote
    [...19%...]
    >+ > Czy sposób opodatkowania mojej działalności gospodarczej ma jakiś wpływ na
    >+ > podatek płacony przezemnie z tytułu pracy w przedsiębiorstwie ?
    >+ NIBY NIE BO ZRODLA PRZYCHODOW SIE NIE LACZA

    ...a nawet trzeba pilnować żeby "księgowa w pracy" nie potraktowała
    jak "normalnego prowadzącego DG" i PIT/B (czy jak temu drukowi "do
    upowaznienia płatnika coby ułamek 'kwoty wolnej' odliczał [nieprzepisowo
    się wyrażając] na imię) !

    >+ 5 LAT OD KONCA ROKU ,A WIEC PRAKTYCZNIE 6

    Już wyłożyli - +1...
    No a EST to i dłużej :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd