eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek dochodowy i PCC w przypadku zadośćuczynienia pieniężnego › Re: Podatek dochodowy i PCC w przypadku zadośćuczynienia pieniężnego
  • Data: 2005-07-18 21:25:37
    Temat: Re: Podatek dochodowy i PCC w przypadku zadośćuczynienia pieniężnego
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanowni grupowicze!
    >
    > Pogryzł mnie pies. W wyniku negocjacji ustaliliśmy z właścicielem pewną
    > kwotę zadośćuczynienia pieniężnego i chcemy podpisać stosowną umowę.
    >
    > Powstają pytania:
    > -- czy od zadośćuczynienia muszę płacić podatek?
    > -- czy jeśli tak, to jest to podatek dochodowy?
    > -- kto ma zarejestrować umowę w U. Skarbowym?
    > -- czy trzeba zapłacić podatek od czynności cywilnoprawnych?
    > -- lub inną opłatę za sam fakt zarejestrowania umowy w U.S.?
    > -- czy ma znaczenie czy w umowie stosowną kwotę nazwę zadośćuczynieniem,
> [...]

    Podaj kwotę i zakres umowy; co innego odszkodowanie,co innego zadość
    uczynienie.
    Wymień straty materialne i niematerialne podlegające czynności.
    Napisz o szkodach , metodach wyceny,formie itp.
    A swoją drogą przyzwoity ten właściciel i dość niefrasobliwy - OC od
    posiadania psa to dość stary produkt.

    Pzdr-Kriss