eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek dochodowy (do kiedy i czy potrzebny jakiś papier?) › Re: Podatek dochodowy (do kiedy i czy potrzebny jakiś papier?)
  • Data: 2006-02-26 09:36:09
    Temat: Re: Podatek dochodowy (do kiedy i czy potrzebny jakiś papier?)
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Langi napisał(a):

    > sam zaczynalem rok temu poczekaj na vat, kasy fiskalne :) to zobaczysz co
    > sie dzieje pozdrawiam

    Prawde mówiąc to koszty podatku są o wiele wyższe, bo przecież trzeba
    dodać czas poświęcony na to i/ew. księgowość. A pytam też dlatego bo
    mam... miałem księgowość prowadzoną na kompie i właśnie wczoraj mi padł
    dysk. Dosłowienie wszystko straciłem. A żeby było śmieszniej to go
    włączyłem do wykonania backupu. A tu zwierz i poszło sterowanie
    głowicą... Teraz wiem, że tylko Chuck Norris nie robi backupu ;)
    Dla zainteresowanych: WD800 Caviar, 80GB, seria JB po 2,5 roku działania
    (jeszcze na gwarancji... uff)