  • Data: 2010-07-26 22:43:48
    Temat: Re: Podatek dochodowy a sprzedaż rzeczy.
    Od: "TomZlom" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz obowiązku deklarowac na pit "braku dochodu".
    > ja bym tego w ogóle nie wpisał.
    >
    > Co do giełdy się nie wypowiadam, nie wiem czy miałeś taki obowiązek.

    Co do odpłatnego zbycia papierow wart. jest taki obowiązek, generalnie
    jestem osoba unikajaca pisania bredni :P, art. 45 ust. 1a pkt 1
    ustawy o pit. Sek byl w tym, ze biuro maklerskie powinno mi (oraz
    ukochanemu US) przyslac informacje o wysokosci dochodu lub straty, a
    niestety jedynie wobec mnie z obowiazku tego się nie wywiązał (lub
    poczta polska/ in post - niepotrzebne skreślić). A bedac swiadomym, że
    zbylem papierow za śmieszną jak na obrot papierami cene kilkuset zl,
    majac kilka zlotych w plecy, darowalem sobie robienie afery z tego i
    olałem składanie deklaracji. I przypomniał sobie US, dopiero po dwóch
    latach !