    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek a sprzedaz mieszkania bez aktu notarialnego?
    Date: Wed, 31 May 2006 14:41:39 +0200

    Użytkownik "Marcin Pekala" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:e5hoid$e3s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A moje pytanie brzmi czy musze zaplacic jakis podatek i jezli
    > tak to w jakiej wysokosci bede musial zaplacic?

    Nie widze koniecznosci opodatkowania takiej czynnosci. Co prawda
    chyba istnieje zagrozenie, ze nalezy sie PCC, ale ja bym tego nie
    zglaszal do opodatkowania. Bo to sie moze w nieoczekiwany sposob
    zakonczyc.

    Nie ma aktow notarialnych, wiec podatek od sprzedazy nieruchomosci
    moim zdaniem w ogole nie wchodzi w rachube. Ale poczekajmy na
    opinie osob bardziej w temacie.

    marekz