    From: a...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek a pożyczka? darowizna?
    Date: 15 Nov 2006 11:45:26 -0800

    Bardzo, bardzo dziękuję za tę odpowiedź. Trochę mnie uspokoiła,
    może rzeczywiście nie sprawdzą naszych rachunków:-)
    Czyli tak, do 2 tys. mogę traktować to jako pożyczkę zwolnioną z
    podatku, ok. 4 tys. (na 5 lat?) jako darwoiznę też zwolnioną z
    podatku a od reszty, zgodnie z prawem, trzeba by zapłacić podatek?
    Czy bardziej korzystny jdla mnie jest podatek od pożyczki, czy od
    darowizny? I jakie są terminy w których ten podatek trzeba by
    płacić?

    Jeszcze raz dziękuję za życzliwą odpowiedź.

    witek napisał(a):
    > <a...@g...pl> wrote in message
    ps.com...