  • Data: 2007-01-11 09:14:06
    Temat: Re: Podatek VAT Irlandia a eBay
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dekiel" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eo3f2m$e4f$1@news.onet.pl...
    > Czyli najlepiej ewentualnie wyslac do Japonii bo z tego co sie orientuje
    > to tam maja 3% VATu :)
    > No coz pozostaje mi chyba zaplacic VATa bo raczej nie ma sposobu zeby sie
    > wykpic i kupic DUZO taniej laptopa :) Da sie tylko taniej...no chyba ze
    > macie sprawdzony na 200% sposob :)
    > Bo juz sie naczytalem roznych rzeczy - ze sposobem na prezent dla dziecka
    > na komunie rowniez :)
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Hmm jedyny sprawdzony sposób to w bagażu podręcznym kogoś kto przyjeżdza
    osobiście.
    Są jeszcze metody na "gift" - ale laptop na pierwszy rzut oka jest za drogi,
    albo na wysyłke paczki statkiem (na morskim cle zazwyczaj nie zwracaja uwagi
    na takie duperele jak laptop) ale niestety dosyc kłopotliwe ze wzgledu na
    dłuuuugi czas przesyłki, poza tym sposób i tak nie gwarantuje sukcesu, choc
    daje szansę. W polsce sposobem jest np. POLAMER, ich paczki jakimś cudem
    bardzo często unikją cła, ale zmuszenie przeciętnego amerykanina zeby wysłał
    paczke za ich pośrednictwem graniczy z cudem.

    Ogólnie znajdź kogos kto ci to przywiezie, albo ... płać VAT :)
    Arek