eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPo co ktoś zakłada spółkę zoo bez nip ?? jakieś pomysły?? › Re: Po co ktoś zakłada spółkę zoo bez nip ?? jakieś pomysły??
  • Data: 2009-10-15 07:31:02
    Temat: Re: Po co ktoś zakłada spółkę zoo bez nip ?? jakieś pomysły??
    Od: Justyna <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spółka była założona w okresie kiedy był już NIP. Została zaresjestrowana
    w sądzie jednak nikt nie ubiegał się potem o nr NIP ani o regon
    Rozumiem że spółka nie działała ale zmieniali się udziałowcy.
    Czy nie zgłoszenie spółki do urzędu statystycznego i nie ubieganie się o
    NIP jest wogóle legalne?
    I w jakim celu może być stworzona taka spółka??

    Pozdrawiam Justyna