    From: "Atomek" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik
    Date: Mon, 22 Sep 2003 09:33:42 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@logotech.demo.pl

    > To znaczy? Wywala jakis błąd czy po prostu nie da się tego zrobić?
    ==============
    Pojawiaja sie dwa komunikaty: pierwszy pochodzi od platnika, że "pole" jest
    zbyt duze, drugi chyba z msde jakis "string truncated"

    ======== 180 płatników, ubezpieczonych nie liczyłem

    > Ja też. Spróbuj zaznaczyć wszystkie spośród 200 dokumentów i potem jeszcze
    > te 200 osób wypełnić w ciągu jednego dnia.
    > A przy okazji jeżeli takie badania programu prowadzisz to może już
    znalazłes
    > sposób na :
    > 1. Skopiowanie programu. Niestety musze to zrobić bo muszę przeinstalować
    > windows. Co skopiować i jak potem odzyskać?
    =============
    najlepij skopiowac caly katalog z baza, np. 'Program files/Microsoft SQL
    server/Mssql$platnik' potem na nowym komputerze zainstalowac od nowa
    platnika nadac serwerowi i bazie taka sama nazwe ja poprzednio i na powrot
    przekopiowac katalog z baza

    > 2. Wczytać zestaw w którym mam dokumenty kilku płatników tak, żeby po
    jednym
    > wczytaniu były wczytane dla wszystkich płatników.
    ===============
    NIE WIEM. Też mnie to meczy. Probowalem wykonac najpierw zasilanie inicjalne
    a potem wykonac tworz kopie dokumentu, ale to zajmuje jeszcze wiecej czasu.
    No i robi sie balagan.

    > Poroniona sprawa z tym wczytywaniem. Mam komputer, na którym w jednym
    > zestawie program płacowy wyrzuca dane dla 13 płatników. I teraz muszę 13
    > razy robić wczytywanie, weryfikacje, zestaw itd. Paranoja. 3 godz.
    minimum.
    > A w poprzedniej wersji za 15 min. było zrobione

    ================
    1. No i dobija mnie ta ciagla weryfikacja.
    2. I wklepywanie hasla do privkey przy kazdym platniku
    3. I to ze za kazdym razem opieprza mnie ze nie mam waznego certyfikatu.
    (certyfikatu klienta biura) W zasadzie juz uodpornilem sie na ten
    kompunikat, jak skonczy sie moj wlasny certyfikat- nawet tego nie zauwaze.
    To samo dotyczy stawki na ubezpieczenie wypadkowe. podczas wysylania
    informuje mnie ze sa bledy no i nie wiem czy to tylko wypadkowe czy sa
    jeszcze jakies inne. wiec wracam do tych dokumentow i sprawdzam jeszcze raz.
    Oczywiscie okazuje sie ze to tylko wypadkowe dokumenty sa juz 10 razy
    zweryfikowane, wysylam, a on weryfikuje i apjat to samo. szlag mnie trafia.

    Atomek