  • Data: 2003-03-23 09:37:56
    Temat: Re: Pitu pitu
    Od: "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaauuuuuuuuu..ludzie wasze lenistwo nie zna granic....
    >
    > Po pierwsze google.com.pl
    > Po drugie chyba 15 postow nizej, pozniej jeszcze jakies 10, i kolejne 10 i
    > pewnie jeszcze tak z 5 razy masz odpowiedz na to pytanie
    > wystarczy spojrzec zamiast sie meczyc z zadawaniem pytania

    Wybacz ale:
    1)w google - w wyszukiwarce gr.dysk. znalazlem ale o samym 8b
    i dlatego wskoczylem na te grupe z pytaniem - mozliwe ze zle szukalem
    2)15 postow nizej nie ma nic
    3) wczesniej rzeczywiscie jest - przegapilem
    4) nie ma sie co wkurzac - zamiast tego napisal(a)bys cos sensowenego
    zamiast zapychac net-przez co ja tez musze troche pozapychac

    --
    pozdrawiam
    bitrate