  • Data: 2009-02-16 14:14:12
    Temat: Re: Pit a bardzo niski dochod
    Od: "Adameo" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak.
    > Dlaczego nie chcesz odzyskac tych 40 zl, ktore Ci sie naleza?

    W tym roku oczywiscie zloze i odzyskam moje 35zl, ale bardziej martwi mnie ta
    zeszloroczna deklaracja, ktorej nie zlozylem. Stalo sie tak, bo ktos mi
    nagadal, ze jesli kwota jest taka mala (59zl) to nie trzeba skladac pita... A
    zleceniodawca wyslal mi wtedy pit-8b na ta kwote 59zl i wiem, ze US tez go
    dostal, bo pozniej ten zleceniodawca dostal papier o wstrzymaniu zaplaty w
    zwiazku z niezaplaconym mandatem, ale to juz inna sprawa. Nie wiem w ogole jaki
    jest sens wysylania takiego pisma do zleceniodawcy, u ktorego zlecenie robilem
    tylko raz i wiecej nie zamierzam.