  • Data: 2006-11-27 22:04:05
    Temat: Re: Pierwsze kroki z DG - "kilka" pytań
    Od: "bono" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bono, jaka d a t e r oz p o c z e c i a dzialalnosci zglosiles, bo nie
    > rozumiem?
    >
    > Bo to od DATY ROZPOCZECIA masz 7 dni.

    Jeszcze raz:
    W Urzędzie Miejskim podałem ze zaczynam od 16.11 i tak mam we wpisie do
    ewidencji wpisane
    W US podałem zgodnie jak w Urzedzie Miejskim 16.11
    W ZUSie nic nie podałem, bo mi powiedziano, że mam sie zgłosic do nich jak
    zaczne działalnosc (od wtedy 7 dni) a nie od daty rozpoczecia jakie mi
    wpisał Urzed Miejski.

    No i pytam jak długo moge nie rozpoczynać tej działalnosci... Jak poźno moge
    ją oficjalnie zgłosic w ZUSie ?????