  • Data: 2002-03-08 07:22:51
    Temat: Re: Pierwsza zaliczka=pierwszy PIT-5.... (przepis?)
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yaneek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a68fuu$7dn$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Anna Kowal <a...@w...ipl.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a68cr7$c4e$...@n...tpi.pl...

    > PIT-y
    > =========================
    > Ja tez, i jest OK ;-) natomiast czlowiekowi jest potrzebne uzasadnienie
    (dla
    > banku, przy staraniu sie o kredyt), ze nie ma pita za styczen, bo nie
    musial
    > go skladac.
    > Dlatego pytam, czy jest przepis mowiacy wprost o "niemaniu" takiego
    > obowiazku, a jesli nie, to co jest podstawa rzeczonych ogloszen w
> [...]
    Art.44 punkt 6( zaliczki miesięczne od przychodów z działalności za okres
    styczeń do listopada uiszcza się do 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni
    .W terminach płatności zaliczek od 01-11 podatnicy są obowiązani składć
    urzędom skarbowym.deklaracje w/g wzoru .Oczywiście ustawa o podatku
    dochodowym od osób fizycznych.
    Jolka