  • Data: 2002-03-07 19:44:32
    Temat: Re: Pierwsza zaliczka=pierwszy PIT-5.... (przepis?)
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anna Kowal <a...@w...ipl.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a68cr7$c4e$...@n...tpi.pl...

    > Skoro dochód do kwoty 2747,16 jest zwolniony od podatku to nie ma powodu
    > składać deklaracji.
    > W Urzędach Skarbowych wiszą takie ogłoszenia. Widać ludzie wypełniaja
    PIT-y
    > niepotrzebnie, zadajac roboty urzednikom i niszczac lasy.
    > Jak tak robie od lat i jest okej.
    Ja tez, i jest OK ;-) natomiast czlowiekowi jest potrzebne uzasadnienie (dla
    banku, przy staraniu sie o kredyt), ze nie ma pita za styczen, bo nie musial
    go skladac.
    Dlatego pytam, czy jest przepis mowiacy wprost o "niemaniu" takiego
    obowiazku, a jesli nie, to co jest podstawa rzeczonych ogloszen w urzedach?
    --
    pozdrawiam
    yaneek