  • Data: 2009-01-07 14:30:43
    Temat: Re: Pieczatka, kolor
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 07 styczeń 2009 14:40
    (autor Basia
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <9...@p...goo
    glegroups.com>):

    > Po którejś kontroli wytłumaczono mi że tego typu praktyki niestety są
    > zabronione gdyż :przystawienie" swojej piczątki na miejscu odbiorcy to
    > jest traktowane jak użyczenie jej a to podbno podpada pod paragraf.

    Znaczy co, nie wolno pożyczać urządzenia drukującego? A długopis? też
    sprawdzają czyj był długopis, którym wpisano dane?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.