    From: "Omulec" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pelna ksiegowosc - kilka pytan ;)
    Date: Mon, 3 May 2004 21:48:44 +0200

    > Ty masz skladac deklaracje i placic podatki - kto Ci je obliczy i kiedy -
    > nikogo nie interesuje

    Znaczy, jesli firma prowadzi mi uslugowo ksiegi, to np. kontrola z US
    przylazi i tak do mnie? Znaczy wiem, ze za ksiego i tak odpowiedzialny
    jest zarzad, ale wydawalo mi sie, ze firmy prowadzace ksiegowosc
    maja pelnomocnictwo do reprezentowania spolek przed organami
    podatkowymi.

    A co do zmiany miejsca prowadzenia ksiag, to jestem prawie pewnien,
    ze kiedys byl przepis, ze zmiana miejsca ich prowadzenia moze miec
    miejsce od poczatku nastepnego roku rachunkowego.

    Pozdrawiam
    Omulec