  • Data: 2008-07-08 13:00:30
    Temat: Re: Paypal - zgłoszenie w US i NBP
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Karelin wrote:
    > Ponieważ zdarza mi się sporadycznie wykorzystywać konto w Paypal do
    > dokonywania zakupów związanych z DG postanowiłem je zgłosić w NBP i US.

    Z jednej strony nadgorliwość, z drugiej strony powód, by kilkaset
    tysięcy ludzi wsadzić do (przysłowiowego) kryminału.

    > oraz przedstawić umowę z bankiem o prowadzenie rachunku (i
    > tu się zaczynają schody).

    Zadzwoń do swojego US i zapytaj. Powiedz, że umowa została zawarta
    elektronicznie zgodnie z regulacjami siedziby PayPal w UE (Luksemburg
    chyba). Jako numer absolutnie i bezwarunkowo napisałbym login paypal (bo
    to jest de facto numer konta w tym systemie - nikt nigdy nie mówił, że
    taki numer rechunku jest zabroniony). Zaproponuj im (bo ja wiem, że oni
    są maniakami pisma), że napiszesz oświadczenie o założeniu konta. Możesz
    dołączyć wydruk maila aktywacyjnego (jak masz) - bo chyba takiego z
    potwierdzeniem to nie przysłali.

    > Czy ktoś z was próbował dokonać takiego zgłoszenia i może nieco
    > przybliżyć temat?

    Mało kto wpadł na tak szalony pomysł. Proś o pomoc swój US. Ja przyznaję
    się otwarcie: nie rejestrowałem swojego konta PP i nie zamierzam.

    Jakub