    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Paragon w KPIR
    Date: Sat, 5 Sep 2009 00:59:48 +0200

    On Thu, 3 Sep 2009, zlotawy wrote:

    > a wracajac do tematu kpir. Przyjalem sobie ze wpisuje do kpir tylko
    > podsumowanie miesiaca. Kasa drukuje mi to pierwszego dnia nowego
    > miesiaca. A do kpir mam wpisac z dniem ostatniego poprzedniego
    > miesiaca?

    Przy "chronologicznym" prowadzeniu KPiR wydaje się to być oczywiste.
    Czy ktoś przyznaje się, że dysponując komputerem i prowadząc w nim
    KPiR (w dowolnej formie) nie korzysta z "chronologicznej" metody
    (par.30.3 rozporządzenia)?
    Nawet jeśli, to IMVHO par.31.1.2 nakazuje aby późniejszy *wydruk*
    był chronologiczny - z czego należy dedukować, że (automatycznie)
    podsumowania również (znaczy fakt "daty dokumentu" będzie bez znaczenia).

    pzdr, Gotfryd