    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Paragon niefiskalny
    Date: Sat, 19 Nov 2005 12:18:04 +0000 (UTC)

    <n...@o...pl> napisal(a):
    > ?

    > No i dobrze w poniedziałek idę do skarbówki i zamykam mu interes. Robi mi za
    > dużą konkurencje na osiedlu.

    Tylko musisz im podsunąć dużo dowodów, bo inaczej się skończy na
    mniejszej karze, bo facet będzie dowodził, że to pomyłka albo oryginalny
    paragon wpadł za regał itd itp. Musisz wskazać na celowe ukrywanie
    przychodu.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem