  • Data: 2006-11-28 16:41:30
    Temat: Re: Papir toaletowy. Koszty DG?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-11-2006 o 17:33:01 Animi <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > :) Pytałam poważnie. Ktoś mi mówił, że można, ale mam wątpliwości. Nie ma
    > pracowników, ale zakładając, że klienci by używali...?

    Aha, no to da się.

    Do celów dowodowych trzeba rozdzielić na papier osobisty i dla klientów
    - kupujesz dwa pojemniki i do jednego wrzucasz papier zuzyty na cele
    osobiste,
    do drugiego papier zuzyty przez klientow. Pojemniki pieczetujesz,
    podpisujesz i przechowujesz do czasu przedawnienia zobowiazania podatkowego
    czyli za ten rok 5 lat od konca 2007r(chyba ze bedziesz amortyzowac jakos
    srodki trwale
    powyzej 3500, wtedy czas ulegnie wydluzeniu o okres amortyzacji).

    Tak naprawde biegly do spraw odchodow potrzebuje tylko probki zeby
    stwierdzic kto korzystal
    z danego fragmentu papieru toaletowego, wiec wystarczy poprosci klientow o
    powiedzmy wycinek 2x2,
    z odpowiednia porcja materialu dowodowego, najlepiej podpisany aby ulatwic
    ewentualnej kontroli
    dopasowanie probki do klienta. To samo mozesz stosowac do swoich dowodow.

    Po uplywie wspomnianego okresu czasu mozesz bez obaw zutylizowac zebrane
    wycinki i pogratulowac
    sobie zaoszczedzonej kwoty 20zl.

    pozdrawiam