  • Data: 2006-05-08 13:45:51
    Temat: Re: POZYCZKA
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > Jak najbardziej.
    > Wskazane jest żeby wszystkie pokwitowania z 20 lat nie były pisane na
    > kartkach papieru z jednego zeszytu i jednym długopisem.

    Wiec lepiej niedrukowac mu gotowych wzorow, a on się tylko podpisuje,
    tylko niech lepiej, zeby to napisal w calosci samodzielnie.
    Trudniej wówczas o zarzut, że sfałszowane.

    Po za tym to jest igranie na beczce prochu.
    Przy takij kwotach takie rzeczy załatwia się po prostu przez bank, żaby
    mieć bardziej "wiarygodnego" świadka.